Forum Civilization IV Strona Główna Civilization IV
Gry przez Direct IP connection
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dyskusja

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Civilization IV Strona Główna -> [GRY ODRZUCONE] / ExWidmo
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Furion
Tank
Tank



Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Chełmża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:25, 24 Sie 2009    Temat postu: Dyskusja

No i znowu tożsamości się myliły;D Paweł jeszcze nie był przygotowany by grać po multi, czego nie można mieć mu za złe... W każdym razie gdy wyszedł, zaczęliśmy grać jakby od nowa. Tyle że Bartek dostał stolicę Pawła o nazwie "Robert ssie" praktycznie za darmo. Balans został naruszony, jednak mimo tego gramy dalej. Jedrus zaatakował Qlę, prawie go niszcząc, a teraz napadł na mnie. Obecnie ma 2 razy więcej punktów niż następny gracz:D
Bardzo dziwne było z tą religią... Jakiś bug był że się jedna nie odkryła


Ostatnio zmieniony przez Furion dnia Pon 23:30, 24 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jedrus07
Kusznik
Kusznik



Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: London Town Babe!!!
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:22, 25 Sie 2009    Temat postu:

Chcialbym troche sie wytlumaczyc odnosnie tego naruszenia balansu, bo to troszke jest nieporozumienie. Ja mialem wojsko czekajace pod jego granicami zanim on jeszcze wyszedl z gry, po prostu stwierdzilem, ze go nie zaatakuje, bo dopiero zaczal grac i byloby to nie fair (pierwszy raz taki odruch mialem Very Happy). Wiec jak wyszedl z gry poszedlem tam 2ma locznikami i wariorem co bylo spora armia na owe czasy, a on juz mial drugie miasto (barbarzyncy je przejeli).

Bug z niewynalezieniem religii moge wytlumaczyc- gral dalej pomimo tego, ze nie mial miasta, bo jesli sie nie myle to mial settlersa. Podczas gdy mial tego samotnego settlersa i zadnego miasta wynalazl religie... No, ale nie miala gdzie sie ona pojawic (brak miasta) wiec sie nie pojawila. Byc moze dopiero gdy zalozylby miasto powstalaby ta religia. Takie moje wytlumaczenie.

Co do rozgrywki- musze przyznac, ze gdyby nie Hammurabi to by mnie nie bylo od okolo 9 tury jak jeszcze warrior mi sie nie zrobil, bo zdazyl tam dojsc na piechote Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Furion
Tank
Tank



Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Chełmża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:26, 25 Sie 2009    Temat postu:

No właśnie. Grając od razu bez Pawła albo z nim cały czas, nie byłoby takiej możliwości. Absolutnie nie winię Cię za to, sam zrobiłbym to samo na Twoim miejscu:D
Inkowie nie mogli wynaleźć ów zaginionej religii. Jeśli nie ma żadnego miasta, to nie ma komercji, a bez niej nakładów na naukę, która stoi w miejscu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qlaszpiegula
Kawalerzysta
Kawalerzysta



Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 10:06, 25 Sie 2009    Temat postu:

zgadzam sie z Kamilem co do Inków - poza tym im chyba tylko warrior został którego unicestwiłem potem.
Co do stolicy Widma to uważam że Bartek po prostu miał szczęście ze byla zaraz obok, że widmo wyszedł, i że była prawie pusta - jednak start z 2oma stolicami to niezły boost na początek.
Co do warriora hammurabiego to nie ma co gdybać bo wiedziales ze gramy od poczatku na nieniszczeni humanów więc tutaj nie było szansy żebyś przegrał w 9 turze.
Co do mojej cywilizacji to potrzebuje z 200-300 tur pokoju zeby choc troche dojsc do siebie po spaleniu moich najlepsztch miast - w tym stolicy z cudami (watpie czy tyle tur dostane Razz):/

I zapowiadam, ze z mojej strony nastepne gry beda juz tylko i wylacznie militarne pod kazdym względem bo nie chce mieć 2gi raz tej niespodzianki - sadze ze Bartek tym atakiem zapoczątkował nacisk na militarną stronę gry w następnych grach - każdy będzie obawiał się ataku, więc bedzie budował wojsko i nakręcał to wszystko :>


Ostatnio zmieniony przez Qlaszpiegula dnia Wto 10:06, 25 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jedrus07
Kusznik
Kusznik



Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: London Town Babe!!!
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:52, 25 Sie 2009    Temat postu:

No przyznam jest to niezly boost, ale to tylko pokazuje jak wazne jest wojsko! Nie pamietam rozgrywki z poprzednich gier kiedy przed swodrmanami nie zdobylbym przynajmniej paru workerow, albo jednego miasta. Taniej to wychodzi niz budowac ich samemu Twisted Evil Nie wiem czy warto rozgrywac ta gre dalej, czy po prostu ustawic zwyciestwo wg. punktacji jaka jest i rozpoczac jakas inna ciekawa bitwe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qlaszpiegula
Kawalerzysta
Kawalerzysta



Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 23:12, 25 Sie 2009    Temat postu:

no ja sie zgadzam - wojsko to klucz do zwyciestwa, poza tym bardzo ciekawe gry i sytuacje polityczne moga wyniknąć jeśli każdy bedzie miał sporo wojska i bedzie sporo bitew :>

Ale musze przyznać ze to z kolei prawie zabija inne możliwości gry - nie bardzo można budować cuda, budynki, skupiać się na rozwoju, ekonomii bo cały czas trzeba myśleć o wojsku i o agresywnych sąsiadach, dlatego też dalem propozycję co do innej wojny :>


Ostatnio zmieniony przez Qlaszpiegula dnia Wto 23:24, 25 Sie 2009, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jedrus07
Kusznik
Kusznik



Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: London Town Babe!!!
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 2:42, 26 Sie 2009    Temat postu:

Brzmi ciekawie. A cuda w grze militarnej mozna budowac, ale tylko te wybrane... Poza tym jak sie gra na wyspach tez jest duuuzo bardziej pokojowo Smile W kazdym razie zobaczymy Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Civilization IV Strona Główna -> [GRY ODRZUCONE] / ExWidmo Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin