Forum Civilization IV Strona Główna Civilization IV
Gry przez Direct IP connection
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowy Dom

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Civilization IV Strona Główna -> Pomysły
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy uważasz że powinniśmy zagrać?(dlaczego w opisie)
Entuzjastycznie Tak!
66%
 66%  [ 2 ]
Tak
0%
 0%  [ 0 ]
Możemy(obojętnie)
33%
 33%  [ 1 ]
Zdecydowanie Nie
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 3

Autor Wiadomość
Furion
Tank
Tank



Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Chełmża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:11, 18 Cze 2008    Temat postu: Nowy Dom

Nowy Dom

Opis:
Przyszłość - rok 2302. Ludzkie kolonie w kosmosie utraciły kontakt z Ziemią. Zasiało to chaos w samotnych osiedlach ludzi. Czy przetrwają zagubione we wszechświecie? Czy kiedykolwiek odzyskają łączność z prawdziwym domem? Jedno jest pewne - nic nie będzie tak jak dawniej. Aby przetrwać, każda planeta musi się usamodzielnić, stworzyć NOWY DOM...

Jeśli jeszcze nie graliście w ten mod to polecam i właśnie będzie okazja spróbować tego po multiplayerze. Zasady są praktycznie takie same jak w normalnej Civcie, tyle że przeniesione w kosmos. Największa różnica jaką dostrzegłem, to taka, że "miastem" jest tutaj układ słoneczny, a co się z tym wiążę, w każdym układzie jest po kilka planet. Zatem budynki w większości można budować na każdej planecie osobno, co oznacza że w systemie można mieć kilka takich samych, co moim zdaniem bardzo urozmaica grę Smile

Odnośnie trybu rozgrywki, ustawienia są takie, że systemy i inne kosmiczne urozmaicenia są gęsto poubijane.

Ustawienia:
MOD - Final Frontier
Wielkość - Standard
Szybkość - Epic
System Star Quantity - Very Dense
Feature Density - Very Dense
Hostile Features - Dense
Zwycięstwo - każda opcja

Gracze:
Ludzi(wybór nacji) + AI(nacje losowe) = 7
Bez drużyn, ale możliwe porozumienia.
Poziom trudności - Prince


Ostatnio zmieniony przez Furion dnia Wto 12:25, 04 Lis 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragorth
Topornik
Topornik



Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Samjużniewiem gdzieś na Dysku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:17, 18 Cze 2008    Temat postu:

Proszę opowiedz coś więcej o tym modzie. Grałeś w niego? Jak się go instaluje i skąd się go ściąga.Jak dla mnie wygląda to bardzo zachęcająco. Jestem za:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Furion
Tank
Tank



Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Chełmża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:08, 19 Cze 2008    Temat postu: MOD

Grałem kiedyś partyjkę w niego po singlu, a teraz gram 2 raz.
MOD jest w zestawie z najnowszym dodatkiem, co oznacza że ma go każdy z nas. Wystarczy wejść w Main Menu w zakładkę Advanced, a następnie Load a Mod, wybierając Final Frontier. Mod ma własną Civilopedię, która jest ciekawą lekturą Very Happy Warto zerknąć przed grą właściwą, bo dużo można opowiadać. Naprawdę polecam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Civilization IV Strona Główna -> Pomysły Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin