Forum Civilization IV Strona Główna Civilization IV
Gry przez Direct IP connection
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pająk w Butach RoM

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Civilization IV Strona Główna -> Pomysły
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy uważasz że powinniśmy zagrać?(dlaczego w opisie)
Entuzjastycznie Tak!
75%
 75%  [ 3 ]
Tak
0%
 0%  [ 0 ]
Możemy(obojętnie)
0%
 0%  [ 0 ]
Zdecydowanie Nie
25%
 25%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 4

Autor Wiadomość
Robsonek01
Łucznik
Łucznik



Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Chełmża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:38, 10 Sie 2009    Temat postu: Pająk w Butach RoM

Pająk w Butach RoM

Opis:
Mapa do tej gry wygląda tak jak wielki pająk, który na nogach ma założone buty. I oto na tych butach każdy gracz będzie tworzył swoją cywilizację. Każdy but przypada na jednego gracza, aczkolwiek w Rise of Mankind jest mod, który zapewnia, że barbarzyńcy mogą tworzyć własne cywilizacje, więc nim poznamy się z prawdziwymi graczami stoczymy kilka wojen z przeciwnikami AI. Zaawansowany start standardowy (2500 pkt.) Możliwość wymiany technologiami tylko wynalezionymi przez nas samych, jednak te słabsze technologie można przejąć (Tech Diffusion) w wyniku graniczenia z AI lub graczami. Duży rozmiar (Large) wynika z założenia, by pierw doprowadzić własną cywilizację do potęgi i poznać się dopiero w średniowieczu lub renesansie, jak to było w historii, a nie że cztery ruchy i już się poznało cywilizację osobną. Tutaj trzeba przebyć długą drogę, by poznać inne cywilizacje graczy. Kwestią utrudniającą grę są opcje Raging Barbarians i Aggressive AI, by było trudniej i ciekawiej:) a także dla utajnienia cywilizacji graczy opcja: Anonimowi Liderzy.

Zachęcam:)

Opcje:
Raging Barbarians
Advanced Start
BarbarianCiv Mod
Tech Diffusion
Start as minor Civs
Dynamic Civ Name
No technology brokering
Aggressive AI
Require complete kills
Anonimowi liderzy

Ustawienia:
Rodzaj - RoM_Hub Oficjalnie: półwyspy, Nieoficjalnie: "Pająk w Butach"
Wielkość - Large
Poziom morza - Medium
Linia brzegowa - Rozwinięta
Klimat - Umiarkowany
Szybkość - Maraton
Surowce - Standardowo
Start - Starożytność
Świat - Toroidalny
Zwycięstwo - każda opcja

Gracze:
Ludzie + barbarzyńcy, którzy później przekształcą się w cywilizacje AI


Ostatnio zmieniony przez Robsonek01 dnia Pon 17:03, 10 Sie 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Robsonek01
Łucznik
Łucznik



Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Chełmża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:02, 10 Sie 2009    Temat postu: Vote

Jestem "Entuzjastycznie Tak!".. przyda się taka gierka na dużej planszy i wojnami zwłaszcza w modzie Rise of Mankind, który bardzo różni się od BTS aczkolwiek ma swoje plusy i minusy. Oceniajcie i zachęcam do zagrania tego, ale tylko wszyscy!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Furion
Tank
Tank



Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Chełmża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:17, 10 Sie 2009    Temat postu:

Ja podobnie:) Zawsze chciałem zagrać w ten sposób. Coś dla Jędrusia dodatkowo na zachętę - advanced start w maratonie pozwoli uniknąć kilkudziesięciu, nawet ponad setkę turek samego klikania. W maratonie najciekawiej prowadzi się wojny. Wściekli Barbarzyńcy będą dodatkową "atrakcją" zwiększającą poziom trudności, także jednostek trzeba trzepać dużo. Mod jest interesujący, na maratonie każdy będzie w stanie go prześledzić i wciągnąć się w niego na dobre, gdyż jest wypasiony. Jako że jest on nowością dla każdego z nas, nikt nie będzie miał przewagi wiedzy na jego temat. Polecam i mam nadzieję że zagramy w niego całą piątkąSmile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jedrus07
Kusznik
Kusznik



Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: London Town Babe!!!
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:43, 12 Sie 2009    Temat postu:

Brzmi ciekawie. Aczkolwiek trzeba wylaczyc opcje 'rewolucja' bo wtedy sa wielkie problemy z synchronizacja podobno i gra sie wywala w multi (tak na forach pisza). Pozdro!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Robsonek01
Łucznik
Łucznik



Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Chełmża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:20, 14 Sie 2009    Temat postu:

Tak więc dlatego rewolucja jest wyłączona, czytaj dokładnie:D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Civilization IV Strona Główna -> Pomysły Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin