Civilization IV
Gry przez Direct IP connection
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Civilization IV Strona Główna
->
Pomysły
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ogólne
----------------
Pomysły
Dokumentacja
GALERIA
Civilization IV - gry aktywne
----------------
Wyspy
PKB
ExWidmo
Osadnik Radek
Surykatka
BezQla
BezQla2
FKR
DFK
Brylantowy Ludwik
Dalajlama
Filozofy
Hall of Fame - gry zakończone
----------------
Nowy Dom - MOD Final Frontier
DK
Robert the Brylant
Szachy tyranów
Zielony fiut
Tożsamość Khana
Pojedynek
1sza po długiej przerwie :>
Sojusznicy
AI na Emperor
Pączek vel. Pączkowy maraton
[GRY ODRZUCONE]
Civilization IV - gry zawieszone
----------------
Nowy Dom - MOD Final Frontier
Rise of Mankind MOD
Dzikie kontynenty
Wolna amerykanka
Nowy ląd
Industrializm
Starożytne Państwa
Walka o przetrwanie
Wrzące jeziora
Morze wewnętrzne
Globalne pola
Koło Fortuny
Wściekłe zwierzaki
Nowy ląd
Szachy tyranów
Arboria RoM
Balanced
Full 18
4x4
Robert the Brylant
Hyde Park
----------------
All about CIV
Offtop
Administracja
----------------
Forum
Archiwum
BK
01
03
RtB 02
ND DFK
03
01
02
Shoutbox
----------------
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Dragorth
Wysłany: Wto 18:14, 01 Wrz 2009
Temat postu:
Dobrze było by sprawdzić, więc traktuję to bardziej jak swojego rodzaju badanie. Tylko śmiesznie by było, jakby ktoś grał Montezumą czy Zarą.
Z opisu wynika, że to będzie trudna gra, więc czekam z niecierpliwością.
Furion
Wysłany: Pon 21:07, 31 Sie 2009
Temat postu: Tundra War RoM
Tundra War RoM
Opis:
Trudny scenariusz gry. Wygląd mapy to niemal same lasy i tundra. Wyżywienie zapewniają głównie sarenki, mała różnorodność surowców, które są dostosowane pod klimat subpolarny. Mod rewolucji sprawia że utrzymanie miast staje się znacznie trudniejsze. Szybkość ślimak sprawi że gra będzie dotyczyła wczesnych okresów. Cywilizacje minorowe i barbarzyńcy będą nękać, co będzie oznaczało że bez armii się nie obędzie. Cała gra będzie miała klimat prehistoryczny, początków cywilizacji, oddany w realistyczny sposób - zobaczycie:)
Opcje:
BarbarianCiv Mod
Tech Diffusion
Start as minor Civs
Dynamic Civ Name
No technology brokering
Require complete kills
Anonimowi liderzy
Revolutionary mod(podobno powoduje problemy po multi, ale trzeba sprawdzić)
Ustawienia:
Rodzaj - Boreal
Wielkość - Small, jeśli więcej niż 5 to standard
Poziom morza - Medium
Klimat - Umiarkowany
Szybkość - Snail
Surowce - Standardowo
Start - Starożytność
Świat - Cylindryczny
Zwycięstwo - każda opcja
Gracze:
3Ludzie + 2AI jeśli small
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin