Civilization IV
Gry przez Direct IP connection
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Civilization IV Strona Główna
->
All about CIV
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ogólne
----------------
Pomysły
Dokumentacja
GALERIA
Civilization IV - gry aktywne
----------------
Wyspy
PKB
ExWidmo
Osadnik Radek
Surykatka
BezQla
BezQla2
FKR
DFK
Brylantowy Ludwik
Dalajlama
Filozofy
Hall of Fame - gry zakończone
----------------
Nowy Dom - MOD Final Frontier
DK
Robert the Brylant
Szachy tyranów
Zielony fiut
Tożsamość Khana
Pojedynek
1sza po długiej przerwie :>
Sojusznicy
AI na Emperor
Pączek vel. Pączkowy maraton
[GRY ODRZUCONE]
Civilization IV - gry zawieszone
----------------
Nowy Dom - MOD Final Frontier
Rise of Mankind MOD
Dzikie kontynenty
Wolna amerykanka
Nowy ląd
Industrializm
Starożytne Państwa
Walka o przetrwanie
Wrzące jeziora
Morze wewnętrzne
Globalne pola
Koło Fortuny
Wściekłe zwierzaki
Nowy ląd
Szachy tyranów
Arboria RoM
Balanced
Full 18
4x4
Robert the Brylant
Hyde Park
----------------
All about CIV
Offtop
Administracja
----------------
Forum
Archiwum
BK
01
03
RtB 02
ND DFK
03
01
02
Shoutbox
----------------
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Furion
Wysłany: Nie 11:06, 16 Wrz 2007
Temat postu: Uwaga
Pamiętamy że granie w Civilizację to zabawa. Jeśli np. w Wolnej amerykance gdzie założyliśmy możliwość brudnej polityki ktoś zrobi komuś coś nieciekawego, to nie nie przenosimy "złości" do innej równoległej rozgrywki.
Furion
Wysłany: Pią 0:13, 29 Cze 2007
Temat postu:
Jesli sie wczyta save to sam sie tworzy.
Jeszcze jedna ważna uwaga. Niby można maile z savem wysyłac bezposrednio przez cywilizacje, ale jak probowalismy to nie dzialalo. Takze wspisywanie serwera smtp okazuje sie zbedne. Hasła do gry nie ma, ale każdy może sobie zrobić do swojej turki.
Dragorth
Wysłany: Czw 23:41, 28 Cze 2007
Temat postu:
interesuje mnie folder [nazwa gry] samemu mam go utworzyć? to ja nadaje mu nazwę?
sam już sobie na to odpowiedziałem:P
Furion
Wysłany: Czw 22:06, 28 Cze 2007
Temat postu:
save'y opcja druga
Qlaszpiegula
Wysłany: Czw 20:12, 28 Cze 2007
Temat postu:
tylko kiedy zaczniemy te inne gry?? bo na razie coś nie idzie za dobrze gra:(
a co do saveóv to one sięnadpisują czy tworzą się nowe? czyli np po 500 turach bedzie 500 plików?
Furion
Wysłany: Czw 19:41, 28 Cze 2007
Temat postu: PBEM - istota
Play by e-mail różni się od pozostałych trybów rozgrywki multiplayer tym, że nie ma konieczności wykonywania ruchu w jednym czasie.
PLUSY
Jest to duże ułatwienie, ponieważ zgranie się większej ilości osób by zagrały w jednym momencie może okazać się trudne, albo niemożliwe.
WADY
Jedyną wadą tego typu rozgrywki jest wysoko rozciągnięta w czasie partia.
Na nasze granie wybraliśmy ten tryb rozgrywki, ale mogą być wyjatki.
Na czym ona polega?
1.
Osoba stawiająca serwer tworzy wszyskie warunki gry ustalone uprzednio z graczami(ksywki, rasy, ustawienia). Tylko ona ma na to wpływ, dlatego ważne jest dobre porozumienie, do czego słuzy nam forum.
2.
Po wykonaniu ruchu klika na koniec turki. Save zapisuje się w folderze moje dokumenty/my games/beyond the sword/save/pbem/[nazwa gry]
Jest napisane do kogo to należy wysłać przez e-maila.
3.
Kolejna osoba otrzymuje maila. Zapisuje save, najlepiej w w/w folderze. Gra sie laduje, osoba robi ruch, save sie zapisuje, a ona wysyla go kolejnej i tak na okraglo.
Proste nie?
Optymalnym wynikiem jest wykonanie 2 turek na dzień z danej partyjki.
Gramy oczywiście kilka gierek równolegle, aby bardziej opłacało się włączyć CIV
no i oczywiście aby lepiej się bawić. Im więcej tym lepiej.
Taka moja sugestia: Kolejność graczy zawsze jako zakładający grę ustawię taką samą. Będzie łatwiej przesyłać maile, kilka savów z różnych gier na raz do kolejnej osoby.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin